חיפוש
Close this search box.

צמח הקולונכוי והשפעתו על העור

לצמח הקולונכויה , הידוע גם בשם קאלנצ'ו פיננאטה או "אם האלפים" יש כמה השפעות בולטות על העור :

1 . תכונות אנטי דלקתיות :
קולנכוי מכיל פלבנואידים ותרכובות פנוליות בעלות השפעות אנטי דלקתיות. זה יכול לעזור להרגיע מצבי עור מגורה או דלקתי כמו אקזמה, פסוריאזיס או כוויות שמש.

2. ריפוי פצעים :
צמח הקולנכוי שימש באופן מסורתי בשל סגולותיו לריפוי פצעים. זה מקדם התחדשות רקמות ומאיץ את תהליך הריפוי של חתכים, כוויות ופצעים קלים.

3. לחות :
עלי צמח הקולונכוי מכילים חומר דמוי ג'ל עשיר בתרכובות אוגרות מים. מריחת ג'ל במורה מקומית יכולה לעזור להעניק לחות לעור, מה שהופך אותו ליעיל עבור עור יבש או מיובש.

4. פעילות אנטי – מיקוביאלית :
קולנכוי מפגין תכונות אנטי-מיקרוביאליות, בעיקר בשל תכולת הפלבנואידים (תרכובות צמחיות עם פעילות נוגדות חמצון והשפעות אנטי דלקתיות מגינים על הצמחים בפנין קרינת UV) והטאנינים ,(יש להם יכולת תכונות נוגדי חמצון, מה שאומר שהם יכולים לסייע בהגנה על התאים הפני נזקי חמצון הנגרמים מרדיקלים חופשיים, הטאנינים תורמים להפחתת הסיכון למחלות כרוניות ולהאטת תהליך ההזדקנות) זה יכול לעזור להילחם בזיהומי עור חיידקים, פטרייתיים וויראליים שונים, כגון אקנה, כף רגל או פצעי קור.

5. השפעות אנטי אייג'ינג :
צמח הקולמכוי מכיל נוגדי חמצון כמו חומצות פנוליות ופלבונואידים , המסייעים בניטרול רדיקלים חופשיים מזיקים. מאט את סימני ההזדקנות, מפחית את מראה הקמטים והקמטוטים וגורם למראה עור צעיר יותר.

6. מרגיע ומקרר את העור :
לג'ל מצמח הקולנכוי יש השפעה מרגיעה ומצננת על העור. מסייע הקלה בגירוד,אדמומיות וגירויים קלים בעור.

7. הקלה על כוויות שמש :
ג'ל הקולנכוי יכול להועיל בהרגעה של עור שנשרף בשמש. עוזר להרגעת דלקת ומספק תחושת קירור, מקל על אי נוחות הנגרמת מחשיפה מוגזמת לשמש.

Scroll to Top
את תכשירי עורסונג ניתן לרכוש אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות
לחצי להשארת פרטים ונחזור אליך

ORSONG