חיפוש
Close this search box.

יתרונות היופי של זרעי צ'יה : שינוי העור שלך

בחיפוש אחר עור בריא וזוהר, אנו מחפשים כל הזמן תרופות טבעיות שיכולות לחולל פלאים. מזון – על אחד כזה שזכה לתשומת לב רבה בשנים האחרונות הוא זרעי צ'יה. זרעים זעירים אלה, שמקורם בצמח הסלוויה היספניקה, נצרכו במשך מאות שנים בשל היתרונות הבריאותיים הרבים שלהם. אבל האם ידעתם שזרעי צ'יה יכולים להשפיע גם על עור הפנים שלכם?
חקרנו את יתרונות היופי של זרעי הצ'יה ושילבנו אותם בסדרת התכשירים שלנו כדי שתשלבו אותם
בשגרת הטיפוח שלכם .

1. עשיר בחומרים מזינים :
זרעי מ'יה הם עצמם חומרים מזינים חיוניים המקדמים עור בריא. הם עשירים בחומצות שומן אומגה 3, נוגדי חמצון, סיבים, חלבון, ויטמינים E B ומינרלים (אבץ ומגנזיום) . חומרים מזינים אלה פועלים יחד כדי להזין את העור שלנו בפנים, מה שגורם לו להיראות וזהר וצעיר.

2. תכונות לחות :
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של זרעי צ'יה לעור הוא יכולתם שלמור על לחות. ביישום מקומי, שמן זרעי צ'יה יוצר מחסום על העור, מונע איבוד לחות ושומר על רמות לחות גבוהות. הוא עוזר להילחם ביובש, עור מחוספס, ומשאיר את העור רך וגמיש.

3. נלחמים ברדיקלים חופשיים :
נוגדי החמצון הקיימים בזרעי הצ'יה מסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות מזיקות העלולות לפגוע בתאי העור ולהאיץ את תהליך ההזדקנות. על ידי מאבק ברדיקלים החופשיים הללו, זרעי הצ'יה מגנים על העור שלהו בפני בזדקנות מוקדמת ומפחיתים את המראה של קמטוטים, קמטים וכתמי גיל. שימוש קבוע במוצרים המושרים בזרעי צ'יה יכול לקדם עור צעיר ובריא יותר.

4. מפחית דלקת :
זרעי צ'יה מכילים חומצה אלפא-לינולנית (ALA) שהיא סוג של חומצות שומן אומגה 3 הידועה בתכונות האנטי דלקתיות שלה. דלקת היא לעיתים קרובות הגורם הבסיסי לבעיות עטר
נפוצות כגון אקנה, אדמומיות וגירוי. על ידי שילוב זרעי צ'יה בשגרת הטיפוח שלכם, אתם יכולים לעזור להרגיע עור מגורה, לקדם עור אחיד ובריא יותר.

5. מגביר את ייצור הקולגן :
קולגן הוא חלבון המספק תמיכה מבנית לעור, שומר אותו מוצק ואלסטי. ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן יורד באופן טבעי, מה שמוביל לעור נפול ולהיווצרות קמטים.
על ידי שילוב של זרעי צ'יה בשגרת הטיפוח שלכם , תוכלו לשמור על מוצקות העור שלכם ולהפחית את סימני ההזדקנות הנראים לעין.

Scroll to Top
את תכשירי עורסונג ניתן לרכוש אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות
לחצי להשארת פרטים ונחזור אליך

ORSONG